Darkness of Shadows

The Forum of The Guild

You are not logged in.

Announcement

#1 15-05-2020 03:09:05

28aow15q
New Member
Registered: 15-05-2020

Asics Glideride zwart wit

https://www.colorgoedkoop.com/media/catalog/product/cache/1/small_image/480x480/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/c/tcl400.jpg
Asics schoenen dames sale In de afgelopen maanden hield ASICS 's werelds eerste run zonder finishlijn om hun nieuwe GLIDERIDE-schoen te introduceren en hun GUIDESOLE-technologie en hardlopers, geest en lichaam op de proef te stellen. Bijna twee dozijn hardlopers verzamelden zich bij de iconische Bonneville Salt Flats voor een spectaculaire zonsopgangstart, waarbij ze de horizon in renden en hun eigen race tegen zichzelf renden zonder dat ze werden tegengehouden. Lopers ervaarden een prestatieverhoging van 24% naarmate ze verder gingen dan hun voorspelde tijden en afstanden.

Asics schoenen blauw rood Voormalig Brits Olympisch midden- en afstandsloper, verklaarde over de technologie: "Ik heb niet langer dan 8 kilometer gelopen sinds ik me van de baan heb teruggetrokken om mijn risico op blessures te verkleinen. De GLIDERIDE-schoen presteerde goed op de zoutvlakten en ik dacht eigenlijk dat ik maar 2 uur hardliep en was verbaasd toen ik ontdekte dat ik de laatste hardloper was die klaar was en meer dan 4 uur liep, wat het meeste is tijd waar ik ooit voor heb gerend Het was geweldig om de schoen te testen en te ontdekken dat het uithoudingsvermogen van mijn hardlopers er nog steeds is. "

Asics schoenen heren hoog Met de GLIDERIDE ™ -schoen kun je langer rennen en minder energie verbruiken. GUIDESOLE ™ -technologie in deze zool is de sleutelfunctie in de GLIDERIDE ™ -schoen. Hier is hoe het werkt: Verbeterde demping vermindert spierbelasting bij voetstaking. Het doet dit met een combinatie van FLYTEFOAM®-technologie en GEL®-technologie demping. De stijve voorvoet en de dynamisch gebogen zool verhogen de loopefficiëntie door de beweging van het enkelgewricht te verminderen.

Asics Glideride zwart wit Een lagere mate van enkelflexie betekent dat andere spieren, zoals de kuit, minder hard hoeven te werken. Te veel enkelbewegingen met hoge snelheid verspillen energie. Het massamiddelpunt van de schoen ligt dichter bij de hiel, dus het is gemakkelijker om de voet naar voren te zwaaien. De rollende beweging die je voelt in deze schoen stuwt de voet naar voren voor meer efficiëntie door de voorwaartse beweging van de enkel te verminderen. Hierdoor kun je met minder moeite verder rennen. Deze kenmerken geven hardlopers een ervaring zoals ze nog nooit eerder hebben gevoeld. Met de GLIDERIDE ™ -schoen met GUIDESOLE ™ -technologie kun je energie besparen voor efficiënt hardlopen. Het is iets dat je moet voelen om te geloven.

https://www.colorgoedkoop.com/